مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 19:152021-04-02سياسي

پشتیبانی و رفع موانع تولید باید در عمل دیده شود


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: پشتیبانی و رفع موانع تولید باید در عمل دیده شود و در حد مصوبه متوقف نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو همچنین تلاش برای واکسیناسیون عمومی شد و بیان کرد: برای مراعات دستور العمل ها باید با استفاده از شیوه های تبلیغی و اجرایی نسبت به فرهنگ سازی اقدام کرد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تقارن آغاز سال جدید و در پیش بودن ماه مبارک رمضان اضافه کرد: در این شرایط انتظار می رود مردم به هم نوعان خود به ویژه اقوام، همسایه ها و مردم نیازمند کمک کنند تا از فشارهای معیشتی آنان کاسته شود.

وی با تاکید بر لزوم مقابله با گرانی ادامه داد: مسئولان باید در عرصه کنترل بی رویه گرانی ها تدابیر لازم و نظارت کافی داشته باشند.

به اذعان همه کارشناسان قیمت عرضه کالا غیر واقعی و فراتر از ارزش آن است.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خاطرنشان کرد: اعتماد و تکیه به برجام در رفع تحریم و گره زدن حل مشکلات به آن، یک اشتباه بزرگ است و باید آن را با رشد تولید و خود کفایی خنثی سازی کرد و شکست داد.

وی تاکید کرد: پشتیبانی و رفع موانع تولید در عرصه رشد اقتصاد ایران بر اساس طرح اقتصاد مقاومتی یک ضرورت است و این باید در عمل دیده شود و در حد حرف و مصوبات متوقف نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی و رفع موانع تولید باید در عمل دیده شود

پشتیبانی و رفع موانع تولید باید در عمل دیده شود