مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 19:552021-04-02فرهنگي

«تختی» در شبکه نمایش؛ سلیقه، انصاف و نمایشِ پاس داشتِ گوهر انسانی


اگر سیزده به در مثل پارسال به خاطر کرونا ممنوع نبود نمایش فیلم تختی از شبکه نمایش در ظهر سیزده به در بد سلیقگی بود اما وقتی به در و دشت نرفتیم و خانه ماندیم حُسن سلیقه است ولو نه زادروز تختی باشد نه سالمرگ او.

- .

عصر ایران؛ مهرداد خدیر- اگر سیزده به در امسال مثل پارسال به خاطر کرونا ممنوع نبود و اغلب مردم بالاجبار در خانه نمانده بودند، نمایش فیلم غلامرضا تختی در ظهر سیزده به در عین بد سلیقگی بود اما وقتی سیزده را به خاطر کرونا در خانه در کردیم و به در و دشت نرفتیم و خانه ماندیم، حُسن سلیقه به حساب می آید ولو نه زادروز جهان پهلوان باشد نه سالمرگ او و از این رو پخش فیلم در ظهر سیزده به در را باید سعد و نیکو دانست و بدین سبب، شبکه نمایش تلویزیون را ستود.

فیلم بهرام توکلی با دو ویژگی متمایز است: یکی آن که جدای جهان پهلوان، بهترین تصویر را از دکتر محمد مصدق نیز ترسیم می کند و با یک تیر دو نشان را هدف قرار می دهد هر چند که وقتی صحبت از ایران باشد، تختی و مصدق دو روی یک سکه اند و خوش بختانه هر دو هنوز رایج.

دوم این که فرضیه خودکشی را با قوت بیشتری مطرح می کند منتها در وضعیتی که لای منگنه یعنی از همه سو تحت فشار قرار گرفته بود.

قطع حقوق بازوبند پهلوانی و منتفی شدن مربی گری و به حاشیه راندن او و رنجی که در خانه متحمل می شده همه و همه او را به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تختی» در شبکه نمایش؛ سلیقه، انصاف و نمایشِ پاس داشتِ گوهر انسانی

«تختی» در شبکه نمایش؛ سلیقه، انصاف و نمایشِ پاس داشتِ گوهر انسانی