مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 03:152021-04-02سياسي

هرچه تولیدکننده شفاف تر باشد قوانین سختگیرانه تر می شود!


عضو شورای مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه امام خمینی (ره) گفت: اصلاح ساختار، اصلاح قوانین، صدور مجوز، اعطای وام و برخورد سازمان امور مالیاتی از جمله موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگان است برای مثال سازمان امور مالیاتی با آنانی که شفاف ترند سخت .

- هرچه تولیدکننده شفاف تر باشد قوانین سختگیرانه تر می شود! ایسنا/قزوین عضو شورای مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه امام خمینی (ره) گفت: اصلاح ساختار، اصلاح قوانین، صدور مجوز، اعطای وام و برخورد سازمان امور مالیاتی از جمله موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگان است برای مثال سازمان امور مالیاتی با آنانی که شفاف ترند سخت گیرانه برخورد می کند و دستگاه های اجرایی نیز به گونه ای با تولیدکنندگان واقعی برخورد می کنند که سرمایه گذاران کمتر به سمت تولید بیایند و یا اینکه شفاف عمل نکنند.

علیرضا کشاورز قاسمی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در تولید قرار است بخش خصوصی سرمایه گذاری کند و این بخش هر جا که سود بیشتر و راحت تر و کم ریسک تری عایدش شود سرمایه گذاری می کند اما در ساختار اقتصادی کاری کردیم که تولیدکننده واقعی سخت ترین مسیر و کم سودترین مسیر را دارد.

وی ادامه داد: اصلاح ساختار، اصلاح قوانین، صدور مجوز، اعطای وام و برخورد سازمان امور مالیاتی از جمله موانع موجود بر سر راه تولیدکنندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرچه تولیدکننده شفاف تر باشد قوانین سختگیرانه تر می شود!

هرچه تولیدکننده شفاف تر باشد قوانین سختگیرانه تر می شود!