مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 03:152021-04-02ورزشي

سال 99 برای جودو قم پایان خوبی داشت


رییس هیات جودو استان قم با اشاره به موفقیت جودوکاران رده های پایه قم در روزهای پایانی سال 99 از تلاش برای تداوم پیشرفت جودو قم در سال جدید خبر داد.

- محمدحسن سالاری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: سال 1399 با تمام فراز و نشیب های خود پایان امیدوارکننده ای برای جودوی کشور داشت و با موفقیت های نوجوانان و جوانان جودوکار قم همراه شد که این مهم را به فال نیک می گیریم و سال جدید را با آرزوی بهترین ها برای خانواده عزیز جودوی قم آغاز می کنیم.

وی که افتخارات زیادی از میادین داخلی و بین المللی این رشته در بخش کاتا برای ورزش قم و کشور به ارمغان آورده و از چهره های صاحب نام کاتا جودو به شمار می رود، افزود: امیدوارم با همدلی، همیاری و همفکری مثال زدنی پیشکسوتان، اساتید، قهرمانان و همه اعضای خانواده جودو قم شاهد سیر صعودی و تداوم پیشرفت این رشته باشیم.

سالاری با قدردانی از فعالیت های بخش بانوان هیات جودو، ابراز کرد: هیات همزمان با اعیاد شعبانیه و آغاز سال جدید با حضور خانم غفاری کارشناس معاونت بانوان اداره کل ورزش و جوانان و اعضای هیات جودو به میزبانی آکادمی جودو قم، مراسمی به منظور تقدیر از مربیان کمیته ها و اعضای تیم بانوان قم به پاس همراهی پرشور در سال 99  برگزار شد و در جریان آن با هدف گرامیداشت مقام شامخ جانبازان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال 99 برای جودو قم پایان خوبی داشت

سال 99 برای جودو قم پایان خوبی داشت