مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 03:402021-04-03سياسي

موانع تخصیص اعتبارات باغ موزه دفاع مقدس لرستان مرتفع شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با اشاره به موانعی که برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سال 99 وجود داشت، - ایسنا/لرستان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس لرستان با اشاره به موانعی که برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس در سال 99 وجود داشت، عنوان کرد: امیدواریم با پیگیری و تلاش نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی موانع تخصیص اعتبارات در سال 1400 مرتفع شود.

محسن رشیدی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به جایگاه و نقش نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پیگیری مطالبات مردم، اظهار کرد: در هر استان یک موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس وجود دارد که متعلق به همه مردم است.

وی تأکید کرد: همه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولان استانی باید برای افتتاح و بهره برداری از موزه دفاع مقدس تلاش کنند.

رشیدی با اشاره به موانعی که برای تخصیص اعتبارات مورد نیاز موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان در سال 99 وجود داشت، عنوان کرد: در این رابطه قبلاً گزارشی به نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی ارائه شده که امیدواریم با پیگیری و تلاش آن ها موانع تخصیص اعتبارات در سال 1400 مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع تخصیص اعتبارات باغ موزه دفاع مقدس لرستان مرتفع شود

موانع تخصیص اعتبارات باغ موزه دفاع مقدس لرستان مرتفع شود