مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 03:452021-04-03بين الملل

تشکیلات خودگردان: جامعه بین الملل به مسئولیت هایش در قبال فلسطین عمل کند


وزارت خارجه فلسطین از جامعه بین الملل خواست تا به مسئولیت های خود در قبال تخریب منازل و دارایی های فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی عمل کند.

- وزارت خارجه فلسطین از جامعه بین الملل خواست تا به مسئولیت های خود در قبال تخریب منازل و دارایی های فلسطینیان توسط رژیم صهیونیستی عمل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روسیا الیوم، وزارت خارجه فلسطین در بیانیه ای تشدید چشمگیر اقدامات رژیم اشغالگر در تخریب خانه ها و تاسیسات فلسطینیان در سراسر اراضی اشغالی به ویژه قدس و اطراف آن و مناطق موسوم به ج که اکثریت مناطق کرانه باختری اشغالی را تشکیل می دهد، محکوم کرد.

این وزارت خانه تاکید کرد: گزارش های محلی، اسراییلی و بین المللی به این تشدید اقدامات اشاره کرده اند که در آخرین گزارش بر تخریب یا کنترل بر 26 ساختمان در کرانه باختری اشغالی طی دو هفته گذشته و بی خانمان شدن 34 شهروند از جمله 15 کودک و آسیب رساندن به حدود 40 شهروند دیگر تاکید شده است.

وزارت خارجه فلسطین تاکید کرد: مسئولان اشغالگر به اجرای طرح های استعمارگرانه خود همانند آنچه که در حال حاضر در غرب بیت لحم رخ می دهد، ادامه می دهند و اقدامات خود در تعقیب حضور فلسطینی ها در مناطق ج را تشدید می کنند و به تخریب خانه ها و تاسیسات را در طول شبانه روز ادامه می دهند تا آن منطقه از شهروندان فلسطینی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات خودگردان: جامعه بین الملل به مسئولیت هایش در قبال فلسطین عمل کند

تشکیلات خودگردان: جامعه بین الملل به مسئولیت هایش در قبال فلسطین عمل کند