مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 03:452021-04-03سياسي

اولویت تولید در کشور تولیدات فناورانه باشد


نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با تأکید بر اینکه بهتر است تولیدات فناورانه در کشور در اولویت قرار گیرد، گفت: تولیدات فناورانه با کمترین امکانات و حمایت ها می تواند وارد بازار مصرف شود.

- ایسنا/گلستان نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس با تأکید بر اینکه بهتر است تولیدات فناورانه در کشور در اولویت قرار گیرد، گفت: تولیدات فناورانه با کمترین امکانات و حمایت ها می تواند وارد بازار مصرف شود.

غلامرضا منتظری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: طی سال های اخیر توجه به تحولات اقتصادی همواره موردتوجه مقام معظم رهبری بوده و امسال نیز به عنوان سال تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری شده است.

وی تاکید کرد: تا زمانی که در عرصه های اقتصادی تحول ایجاد نکنیم، فرصت های شغلی ایجاد نمی شود، بیکاری کاهش پیدا نمی کند و محرومیت ها زدوده نخواهد شد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس خاطرنشان کرد: سال گذشته که سال جهش تولید نامگذاری شده بود، گام هایی برداشته شد و تلاش هایی شکل گرفت که در نوع خود ارزشمند است اما در مجموع با وضعیت مطلوب فاصله داریم.

منتظری گفت: مقام معظم رهبری در ابتدای امسال به دو مؤلفه برای رسیدن به وضعیت مطلوب اشاره داشتند که یکی رفع موانع و دومی باز شدن چتر حمایت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت تولید در کشور تولیدات فناورانه باشد

اولویت تولید در کشور تولیدات فناورانه باشد