مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-03اقتصادي

ارسال گل به ایران؛ با پرداخت ارزی Paypal


اغلب خوانندگان این مطلب افرادی هستند که در خارج از کشور زندگی می کنند و می خواهند با ارسال گل به ایران و تحویل آن به عزیزان خود عید نوروز یا هر مناسبتی را تبریک بگویند و آن ها را خوش حال کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام وی آی پی شاپ، روش های مختلفی در مورد خرید و ارسال گل برای ایران وجود دارد، در ادامه شما را با راهکارهای سفارش گل و ارسال آن به سایر نقاط ایران آشنا خواهیم کرد.

در حال حاضر باوجود تکنولوژی و فناوری های پیرامون خرید و فروش کالا از خارج از ایران، خرید و ارسال هر نوع محصولی به راحتی انجام خواهد شد.

1- ارسال گل و هدیه به ایران به واسطه حضور آشنایان در خارج از کشور اگر شما از آن دسته افرادی هستید که تعدادی از آشنایان و اقوام شما در خارج از کشور زندگی می کنند و ارتباط نزدیکی با آن ها دارید، می توانید همین روش را انتخاب کنید.

هنگام استفاده از این روش برای ارسال گل به سراسر ایران شما باید ارتباط صمیمی با طرف مقابل خود داشته باشید، چرا که تنها در این صورت خواسته شما را می پذیرد.

این روش در سال های گذشته کاربرد زیادی داشته است و در حال حاضر مانند سابق مورد استفاده قرار نمی گیرد.

2- سفارش گل و هدیه به سراسر ایران به کمک امکانات پست اگر می خواهید گل های مورد نظر خود را تحت عنوان هدیه به ایران ارسال کنید، می توانید در کشوری که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال گل به ایران؛ با پرداخت ارزی Paypal

ارسال گل به ایران؛ با پرداخت ارزی Paypal