مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 03:502021-04-03حوادث

نجات 2 غریق از سد خاکی روستای پولادکلا نور/ یک نفر غرق شد


جوان 25 ساله غیربومی شامگاه جمعه 13 فروردین ماه در سد خاکی روستای پولادکلای شهرستان نور غرق شد و دو فرد دیگر با تلاش اهالی روستا نجات یافتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، شامگاه جمعه سیزدهم فروردین سه جوان که گفته می شود، غیربومی منطقه  بودند، با یک قایق وارد سد خاکی روستای پولادکلا شدند که غروب جمعه پس از تفریح در سد خاکی و آب بندان روستای فولادکلا دچار سانحه واژگونی قایق شدند.

دهیار روستای فولادکلا بخش چمستان شهرستان نور در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری در این زمینه اظهار کرد: بلافاصله پس از گزارش حادثه واژگونی قایق در آب، با کمک اهالی روستا وارد عمل شده و دستگاه هایی همانند اورژانس 115، تمام تمهیدات لازم برای پذیرش نشدن مسافران و گردشگران در منطقه جنگلی و مناطق تفریحی اندیشیده شد،افزود: پیام های هشداری لازم در ورودی های روستا نصب شده و حتی در برخی مواقع از ورود مسافران ممانعت شده است.

دهیار روستای فولادکلا بخش چمستان شهرستان نور ادامه داد: برای روز طبیعت نیز علاوه بر هشدارهای لازم، مسیرهای ورودی مسدود شد، ولی با ورود افراد، شاهد اتفاق بسیار تلخ بودیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، با توجه به تاریکی شب و سرمای هوا عملیات جست وجوی جسد جوان 25 ساله غرق شده در آب بندان روستای پولادکلا متوقف شد و پس از روشنایی صبح با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات 2 غریق از سد خاکی روستای پولادکلا نور/ یک نفر غرق شد

نجات 2 غریق از سد خاکی روستای پولادکلا نور/ یک نفر غرق شد