مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-03سياسي

پیگیری پرونده قضایی ترور شهید سلیمانی در کمیته مشترک ایران و عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی باقری کنی دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به آخرین جزییات از پیگیری های بین المللی پرونده ترور شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: - دبیر ستاد حقوق بشر گفت: قرار است در قالب یک کمیته مشترک بین جمهوری اسلامی ایران و عراق، فرآیند رسیدگی به پرونده ترور شهید سلیمانی هر چه جدی تر و سریع تر پیگیری شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی باقری کنی دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به آخرین جزییات از پیگیری های بین المللی پرونده ترور شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در مورد پرونده شهید سلیمانی، دادسرای بین المللی تهران مسئولیت پیگیری دارد، از ابتدا هم این مسیر را طی کرده و اکنون هم در مرحله تکمیل کیفرخواست است.

وی ادامه داد: روند دیگری را در همکاری با عراقی ها شروع کرده ایم چرا که عراقی ها به دلیل اینکه این جنایت در کشور آن ها رخ داده و شهروندان آن ها در این جنایت مورد هدف بوده و شهید شده اند، در این زمینه صلاحیت پیگیری دارند.

دبیر ستاد حقوق بشر افزود: یک راه پیگیری دیگری هم وجود دارد که ایران و عراق باید با هم پیگیری کنند و در سفر آیت الله رییسی به عراق هم به این موضوع توجه شد؛ آن هم همکاری مشترک دو کشور در قالب یک کمیته مشترک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری پرونده قضایی ترور شهید سلیمانی در کمیته مشترک ایران و عراق

پیگیری پرونده قضایی ترور شهید سلیمانی در کمیته مشترک ایران و عراق