مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-03اجتماعي

چه بدنه ای برای گیت کنترل تردد سازمانمان مناسب است؟


گیت کنترل تردد یکی از اصلی ترین تجهیزات امنیتی است که برای کنترل ورود خروج افراد در سازمان ها است که جلوی درب ورودی قرار می دهند.

- گیت کنترل تردد یکی از اصلی ترین تجهیزات امنیتی است که برای کنترل ورود خروج افراد در سازمان ها است که جلوی درب ورودی قرار می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام دژبان، در گذشته که استفاده از اینگیت کنترل تردد مرسوم نبود کنترل افراد کار بسیار سخت و پیچیده ای بود به خصوص در زمان های شلوغی و ازدحام جمعیت کنترل تردد افراد به روش سنتی کار تقریبا نا ممکنی به نظر می رسید اما با گذشت زمان و اختراع گیت های کنترل تردد مدیریت افرادی که در حال عبور و مرور هستند بسیار ساده شد به طوری که 1 نیروی حراستی می تواند به تنهایی وظیفه حراست را بر عهده بگیرد.

بسیاری از سازمان های بزرگ گام اول در ایجاد یک مدیریت موفق در یک مجموعه را مدیریت بخش حراست و نگهبانی می دانند چرا که وجود نظم و قانون رابطه مستقیمی بر میزان عملکرد افراد یک مجموعه و راندمان کاری آن ها دارد.

مزایای استفاده از گیت کنترل تردد در سازمان ها همان طور که پیش تر اشاره شد استفاده از گیت کنترل تردد در سازمان ها فارغ از بزرگ و یا کوچک بودن آن دارای مزایای فراوانی است که ما در این بخش از متن به تعدادی از مهم ترین آن ها اشاره می کنیم: 1- با استفاده از گیت کنترل ترد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه بدنه ای برای گیت کنترل تردد سازمانمان مناسب است؟

چه بدنه ای برای گیت کنترل تردد سازمانمان مناسب است؟