مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 04:202021-04-03فرهنگي

حمله روزنامه جوان به مهران مدیری و رامبد جوان


گویا مدیری دیگر حوصله و تمرکز سریال سازی ندارد و فقط می تواند پشت میز برنامه «دورهمی» بنشیند، هر چند دراکولا هم چیزی بیش از یک دورهمی دم دستی نیست که درآمد خوبی برای سازنده اش دارد! - جی پلاس، به نظر می رسد تمهیدات مهران مدیری در دراکولا در طراحی صحنه و پوشش خلاصه می شود.

اگر همان قسمت اول را دیده باشید به یاد دارید که جای دوربین کجا قرار می گیرد و حرکت های دوربین چگونه است، انگار که با یک فیلم تبلیغاتی از خانه و زندگی خانواده ای مرفه مواجه هستیم، با دیالوگ های سطحی و توخالی تیپ های منسوخ شده و تکراری، موقعیت های به شدت زرد و تحقیرآمیز که اساساً ربط منطقی به یک سریال کمدی ندارند.

روزنامه جوان نوشت؛ استفاده از حیوانات در قسمت اول و رفت و آمد با هلی کوپتر و در حسرت ماندن مینا شرافت به جایگاه پرزرق و برق زندگی کامران کامروا همان فخرفروشی است که مخاطب را تحت تأثیر شرایط بد روحی در این دوران اقتصادی قرار می دهد و مشخص است که هر قدر سریال جلو برود، چیز زیادی برای ارائه ندارد چراکه در دراکولا دیالوگ ها بر اساس فضای مجازی شکل گرفته است و البته موقعیت های ناآشنایی که تنها کارگردانش آن را زندگی کرده و، چون خودش غرق این سبک زندگی است، نمی تواند منتقد خوبی برای آن باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله روزنامه جوان به مهران مدیری و رامبد جوان

حمله روزنامه جوان به مهران مدیری و رامبد جوان