مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 04:202021-04-03حوادث

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شهری در استان سمنان


فرمانده انتظامی استان سمنان از اجرای طرح پاکسازی برخی مناطق و محلات در سطح استان خبر داد و گفت: اجرای طرح در شاهرود به دستگیری 18 سارق منجر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله حسنی صبح شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان با اشاره به اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شاهرود در عملیات ضربتی پلیس، تاکید کرد: 18 سارق و 13 خرده فروش مواد مخدر نیز در این راستا دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این طرح در راستای پیشگیری از جرایم به خصوص سرقت و همچنین ارتقا امنیت و افزایش سطح رضایتمندی شهروندان انجام شده است، افزود: این طرح به صورت همزمان با همراهی نیروها در قالب 18 تیم عملیاتی و نظارتی در سطح شهرستان شاهرود اجرا شد.

دستگیری باند قاچاق فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: تمام مناطق آلوده و مستعد جرم از جمله پاتوق معتادان، محل و مسیرهای سارقان، اماکن خریداران اموال مسروقه، گذرگاه های خرده فروشان مواد مخدر و… مورد بازدید و کنترل دقیق پلیس قرار گرفته است همچنین 18 سارق و یک مال خر توسط مأموران انتظامی دستگیر شدند.

حسنی گفت: مقدار قابل توجهی اموال مسروقه از جمله گوشی همراه، ابزارآلات صنعتی، ضایعات و آهن آلات و… کشف شد و مأموران حین اجرایی این طرح موفق به دستگیری 13 خرده فروش مواد مخدر و 26 معتاد نیز شدند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شهری در استان سمنان

اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده شهری در استان سمنان