مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 04:402021-04-03اقتصادي

طرح کاداستر در 7 میلیون هکتار از اراضی ملی خراسان جنوبی اجرا شد


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی از اجرای طرح کاداستر برای اخذ سند تک برگی در 7 میلیون هکتار از اراضی استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی خراسان جنوبی؛ علیرضا نصرآبادی با اشاره به مساحت استان به عنوان سومین استان پهناور کشور افزود: برای اجرای کاداستر اراضی ملی و دولتی در استان همکاری ویژه ای بین دستگاه مختلف در این حوزه وجود دارد.

وی ادامه داد: تا پایان سال 98 عملکرد کاداستر اراضی ملی و دولتی استان در مجموع حدود 4.

5 میلیون هکتار بوده است که این میزان برای سال 99 به 7میلیون هکتار رسید.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با تاکید بر اجرای طرح 9 در 99 که به عنوان نقشه راه منابع طبیعی ترسیم شده است، عنوان کرد: از آنجا که طرح کاداستر در پیشگیری از تعرضات و تخلفات به عرصه های ملی و رفع مشکلات ثبتی و حقوقی نقش مؤثری دارد، عزم جدی منابع طبیعی با مشارکت و تعامل ثبت اسناد بر اجرای کامل این طرح در استان است.

وی اضافه کرد: بر این اساس با توجه به مساحت 14 میلیون و 600 هزار هکتاری اراضی ملی استان می توان گفت در بیش از 50 درصد از عرصه های منابع طبیعی استان عملیات کاداستر تاکنون انجام شده و پیش بینی می شود چنانچه اعتبارات لازم در سال 1400 تامین شود، امسال کاداستر در استان به پایان می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح کاداستر در 7 میلیون هکتار از اراضی ملی خراسان جنوبی اجرا شد

طرح کاداستر در 7 میلیون هکتار از اراضی ملی خراسان جنوبی اجرا شد