مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-03سياسي

مرمت و بازسازی خانه محرومان در بخش کوهین از سوی دانشجویان قزوینی


امیر حسین ایزدی، مسئول گروه جهادی شهید شاطری بسیج دانشجویی دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری اردوی جهادی در ایام نوروز گفت: - مسئول گروه جهادی شهید شاطری بسیج دانشجویی دانشگاه امام خمینی(ره) قزوین از مرمت و بازسازی خانه محرومان در بخش کوهین خبر داد.

امیر حسین ایزدی، مسئول گروه جهادی شهید شاطری بسیج دانشجویی دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برگزاری اردوی جهادی در ایام نوروز گفت: هرساله با فرارسیدن ایام نوروز فرصت ویژه ای برای حضور دانشجویان جهادگر در مناطق محروم ایجاد می شود و اگرچه امسال شرایط کرونا محدودیت های زیادی را به وجود آورد؛ اما برنامه ریزی های خوبی جهت اعزام دانشجویان بسیجی به مناطق محروم صورت گرفت.

ایزدی مطرح کرد: 10 دانشجوی جهادگر از 5 تا 11 فروردین 1400 در عرصه عمرانی، فرهنگی و آموزشی به ارائه خدمات به مردم شریف بخش کوهین پرداختند.

مسئول گروه جهادی شهید شاطری بسیج دانشجویی دانشگاه امام خمینی (ره) قزوین تصریح کرد: جوانان بسیجی گروه جهادی شهید شاطری بعد از شناسایی و دریافت اطلاع از وضعیت خانواده محرومی که در شهر کوهین زندگی می‎کردند، اقدام به ساخت سرویس بهداشتی و حمام برای این خانواده کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت و بازسازی خانه محرومان در بخش کوهین از سوی دانشجویان قزوینی

مرمت و بازسازی خانه محرومان در بخش کوهین از سوی دانشجویان قزوینی