مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 04:552021-04-03اقتصادي

اجرای 2649 طرح اشتغال توسط مددجویان چهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: طی سال گذشته دو هزار و 649 طرح اشتغال توسط مددجویان این نهاد اجرا و به مرحله تولید رسیده است.

- علی ملک پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی سال گذشته دو هزار و 649 طرح اشتغال توسط مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری اجرا شده و به مرحله تولید رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سال گذشته یک هزار و 78 طرح دامپروری، 35 طرح حمل و نقل(خرید تاکسی شهری و وانت بار)، 570 طرح خدماتی شامل راه اندازی فروشگاه های مختلف، 88 طرح زنبورداری، 26 صنایع دستی، 170 طرح صنعت و معدن، 570 فرش و گلیم، 13 طرح پرورش طیور و 99 طرح کشاورزی توسط مددجویان این نهاد در استان اجرا شد.

وی افزود: مددجویان ابتدا طرح های اشتغال خود را به کارشناسان این حوزه جهت بررسی ارائه می کنند و پس از تأیید جهت دریافت تسهیلات به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت و بانک های طرف قرارداد معرفی می شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان اضافه کرد: در صورتی که طرح پیشنهادی مددجویان با ارائه دلایل از سوی کارشناسان اشتغال پذیرفته نشود، طرح های مستمر بر روند اجرای این طرح ها نظارت و در صورت بروز هرگونه مانع، سعی در رفع آن دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 2649 طرح اشتغال توسط مددجویان چهارمحال و بختیاری

اجرای 2649 طرح اشتغال توسط مددجویان چهارمحال و بختیاری