مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 05:152021-04-03ورزشي

سهم خواهی خود از هیأت کشتی را پایان دهید


این روزها منتقدان سنتی و یک دهه پیش کشتی همدان بار دیگر عَلم اختلاف با کادر فعلی هیأت کشتی را برافراشته اند و انگار برنامه ای برای پایان دادن به سهم خواهی از کشتی استان ندارند.

-  خبرگزاری فارس ـ همدان، کشتی همدان قریب به 10 سالی می‎شود که آبستن حواشی زیادی است و دوبنده پوشان این استان با حریفی به نام حاشیه دست و پنجه نرم می‎کنند.

جلال صابریون، علی رحیمی فر، حمیدرضا درویشی، چهره هایی هستند که سالها هدف پیکان انتقادات مدعیان کشتی قرار گرفتند و حتی بودند افرادی که در این راه نیز دستان افراد حاشیه ساز، صورتشان را نوازش کرد.

حال این بار همین افراد حاشیه ساز و پرمُدعای کشتی استان به سراغ رییس فعلی هیأت کشتی همدان رفته اند و بی امان در حال حاشیه سازی و سنگ اندازی برای او هستند.

حمیدرضا یاری بارها اعلام کرده به واسطه دعوت جامعه کشتی استان این سمت را پذیرفته‎ اما می‎بینیم که امروز در میانه راه، پوست موز زیر پایش انداخته و نمی گذارند مسیر درست و خوبش را ادامه دهد، این افراد مشخص نیست چه موقع می‎خواهند دست از سهم خواهی کشتی استان بردارند و برای یکبار هم که شده خاموش شوند و بگذارند ورزش اول همدان مسیر درست خود را طی کند.

به اذعان کارشناسان گوش شکسته، کشتی استان در دوران حمیدرضا یاری مسیر پیشرفت و بازگشت به روزهای اوج خود را طی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم خواهی خود از هیأت کشتی را پایان دهید

سهم خواهی خود از هیأت کشتی را پایان دهید