مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 05:302021-04-03اقتصادي

رسانه ها محور اصلی اطلاع رسانی و آموزش قانون جدید چک به مردم می باشند


مدیر شعب بانک مسکن استان استان کردستان با تشریح قانون جدید چک، رسانه ها را محور اصلی اطلاع رسانی و آموزش قانون جدید چک به مردم عنوان کرد.

- ایسنا/کردستان مدیر شعب بانک مسکن استان استان کردستان با تشریح قانون جدید چک، رسانه ها را محور اصلی اطلاع رسانی و آموزش قانون جدید چک به مردم عنوان کرد.

جلال الدین سلیمی، در نشست خبری با اصحاب رسانه به امنیت چک در مبادلات تجاری و اقتصادی اشاره و اظهار کرد: بدون شک، چک محور اصلی و مهمترین ابزار مالی در داد و ستد و مبادلات تجاری و اقتصادی خصوصی برای خریدهای نسیه و مدت دار است به طوریکه صدور حجم بسیار زیاد چک در معاملات تجاری توسط فعالان اقتصادی و افزایش چشمگیر چک های برگشتی در نظام بانکی، اصلاح و بازنگری قانون چک و کارآمد سازی چک در جهت بهره مندی عموم از مزایای منحصر به فرد آن را در دستور کار مسئولین قانون گذار قرار داد.

وی قانون صدور چک را مهمترین عامل بازدارنده از فعالیت های اقتصادی فسادزا در حوزه های پولی، تجاری، ارزی عنوان کرد و افزود: این قانون در راستای اجرای بند 19 سیاست های اقتصاد مقاومتی مبنی بر شفاف سازی اقتصاد و سالم سازی آن و جلوگیری از اقدامات، فعالیت ها و زمینه های فسادزا در حوزه های پولی، تجاری، ارزی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها محور اصلی اطلاع رسانی و آموزش قانون جدید چک به مردم می باشند

رسانه ها محور اصلی اطلاع رسانی و آموزش قانون جدید چک به مردم می باشند