مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 05:402021-04-03اقتصادي

نصب مخازن ذخیره روغن خوراکی در نوشهر


مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از پیشرفت 98 درصدی نصب مخازن ذخیره روغن خوراکی در بندر نوشهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سازمان بنادر و دریانورد، محمدتقی انزان پور با اشاره به مهم ترین اقدامات بنادر مازندران در سال 99، اظهار داشت: اجرای محوطه سازی کانتینری بندر نوشهر و لایروبی حوضچه و کانال دسترسی بندر فریدونکنار به میزان 100 درصد از اقدامات مهم بنادر مازندران بود.

وی ادامه داد: اجرای پروژه راه دسترسی اختصاصی بندر نوشهر به کمربندی به میزان 40 درصد، اجرای پروژه ریل گذاری اسکله های جنوبی برای استفاده جرثقیل به میزان 100 درصد از دیگر اقدامات مهم در سال گذشته بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران با بیان اینکه اصلاح سیستم اعلام حریق و تهویه دیتا سنترهای بندر نوشهر به میزان 100 درصد و احداث ساختمان باشگاه ملوانان بندر نوشهر به میزان 100 درصد را می توان از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال گذشته عنوان کرد، گفت: اجرای سیستم حفاظت های پیرامونی بندر نوشهر به میزان 90 درصد و انتقال دو دستگاه مکنده غلات 250 تنی و 300 تنی از بندر امام (ره) به میزان 100 درصد از دیگر فعالیت های سال گذشته است.

احداث مخازن روغن خوراکی انزان پور افزود: احداث مخازن روغن خوراکی به میزان 98 درصد، احداث کارگاه چوب خشک کنی به میزان 90 درصد و احداث سیلوی غلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نصب مخازن ذخیره روغن خوراکی در نوشهر

نصب مخازن ذخیره روغن خوراکی در نوشهر