مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 06:002021-04-03اجتماعي

93 مورد امدادرسانی به مردم در طرح نوروزی امسال


مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به فعالیت 43 پایگاه و پست سلامت در گیلان، گفت: از ابتدای طرح نوروزی امسال تاکنون 93 مورد امدادرسانی به مردم ارائه شده است.

- سیاوش غلامی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فعالیت جمعیت هلال احمر گیلان در نوروز امسال، اظهار کرد: از 25 اسفند سال گذشته تاکنون 43 پایگاه و پست امداد و نجات در سراسر استان به صورت شبانه روزی توسط بیش از 200 نفر خدمات امداد و نجات ارائه کرده اند.

وی با بیان اینکه 93 مورد امدادرسانی در طرح نوروزی امسال تاکنون در گیلان ارائه شده است، افزود: 69  مورد خدمات حوزه حوادث ترافیکی و جاده ای، 9 مورد خدمات حضوری، 10 مورد خدمات درون شهری و پنج مورد حوادث گروه کوهستان به خدمات گیرندگان ارائه شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه تاکنون به 183 نفر خدمات امدادی داده شد، گفت: یک بالگرد امدادی نیز در فرودگاه رشت مستقر بوده و همچنان در مأموریت هست.

غلامی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر گیلان شبانه روزی در خدمت مردم هست، افزود: مرکز کنترل و پاسخ به عملیات جمعیت هلال احمر گیلان به صورت 24 ساعته با شماره 112 آماده خدمات رسانی است.

وی همچنین به طرح ، گفت: در مرز آستارا به آن دسته از مسافرانی که ماسک و دستکش نداشتند، به صورت رایگان ماسک و دستکش در اختیارشان قرارگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

93 مورد امدادرسانی به مردم در طرح نوروزی امسال

93 مورد امدادرسانی به مردم در طرح نوروزی امسال