مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 06:052021-04-03پزشكي

برخی عامدانه «ماسک» را کنار گذاشته اند


معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گفت: متأسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی در تعطیلات نوروز در حد بسیاری اُفت کرد و فراموش شد که در این راستا باید مانند اوایل شروع بیماری آموزش ها و فرهنگسازی ها دوباره از سرگرفته شود.

- ایسنا/همدان معاون درمان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گفت: متأسفانه رعایت پروتکل های بهداشتی در تعطیلات نوروز در حد بسیاری اُفت کرد و فراموش شد که در این راستا باید مانند اوایل شروع بیماری آموزش ها و فرهنگسازی ها دوباره از سرگرفته شود.

دکتر الهام عظیمی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه برخی افراد به صورت عامدانه استفاده از ماسک را کنار گذاشته اند، اظهار کرد: طی دو روز گذشته میزان مراجعان مثبت سرپایی در شهرستان اسدآباد سیر صعودی به خود گرفته و در این مدت 30 نفر مراجعه کننده مثبت سرپایی در شهرستان وجود داشته که اکثر این موارد به علت دورهمی های خانوادگی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این دورهمی های خانوادگی مراجعه مسافر از دیگر نقاط کشور به منزل اقوام به عنوان مهمان در شهرستان موجب افزایش آمار مثبت سرپایی بوده است، اضافه کرد: کرج و تهران از بیشترین مسافران و مهمانان بوده اند که برای رپیدتست کرونا به مراکز تست سریع کرونا شهرستان مراجعه داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی عامدانه «ماسک» را کنار گذاشته اند

برخی عامدانه «ماسک» را کنار گذاشته اند