مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 06:102021-04-03اقتصادي

آمارها و رقم های عجیب در قراردادهای رَحِم اجاره ای


مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی اردبیل مثل سایر مراکز درمان ناباروری تجربه های ناب از شیرین کردن زندگی خانواده هایی داشته که سال ها در انتظار شنیدن خنده های فرزندشان در خانه داشته و حالا مدیر این مرکز تلاش کرده در گفتگو با ایسنا به چالش های پیش روی خانواده .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، دکتر رویا گسیلی، مدیر مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل به آمار های عجیب قرارداد رحم اجاره ای بین 70 تا 100 میلیون تومان، اشاره و خاطرنشان کرد: در پنج سال اخیر در مرکز درمان ناباروری اردبیل، این روش یکی از راه های فرزندآوری مطرح بوده و در زنانی که مشکل تخمک داشته با عمل لقاح مصنوعی، انتقال جنین به رحم اجاره ای انجام می شود.

البته در کنار هزینه اولیه طرح شده در قرارداد از بابت هزینه خورد و خوراک و تامین نیاز های روزانه، مبلغی نیز به مادر حامل پرداخت می شود تا نگهداری 9 ماهه جنین به انجام برسد.

وی در مورد شرایط رحم اجاره ای ادامه داد: هرچند این پروسه مشکلات خاص خود و دردسر های متعددی را به همراه دارد، اما در سال های اخیر با استقبال برخی از زوجین نیز روبرو شده است.

اخیرا مشکل ثبت اطلاعات این کودکان در شناسنامه ها به نام پدر و مادر اصلی رفع شده و نوزاد به محض به دنیا آمدن به اسم پدر و مادر واقعی، ثبت و شناسنامه او صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمارها و رقم های عجیب در قراردادهای رَحِم اجاره ای

آمارها و رقم های عجیب در قراردادهای رَحِم اجاره ای