مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 06:252021-04-03اقتصادي

فردا تورهای ماهیگیران از دریا جمع می شود


معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات مازندران گفت: جلسه کمیته مدیریت صید سازمان شیلات ایران برگزار نشده که در این زمینه تصمیم گیری شود و براساس دستورالعمل فردا آخرین روز صید در دریای مازندران است.

- قاسم کریم زاده امروز درباره وضعیت صید در دریای مازندران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: میزان کل صید ماهی های استخوانی از آغاز فصل صید یعنی از بیستم مهر ماه امسال تاکنون به 2هزار و 450 تن رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 27 درصد کاهش را نشان می دهد.

وی گفت: ارزش اقتصادی این میزان ماهی صید شده در دریای مازندران حدود  148 میلیارد تومان بوده است.

معاون صید و بنادر ماهیگیری اداره کل شیلات مازندران با بیان اینکه سرانه صید هر تعاونی پره صید حدود 47 تن بوده است، اضافه کرد: این میزان نیز نسبت به سال گذشته 26 درصد کاهش داشته است.

کریم زاده در ارتباط با ترکیب گونه ای ماهی های صید شده در دریای مازندران، اظهار کرد: 70 درصد ماهی های صید شده در دریا از گونه سفید، 15 درصد کپور و 15 درصد از گونه کفال بوده است.

وی با اعلام اینکه دلیل اصلی کاهش صید افت دمای آب خزر و نامساعد بودن شرایط آب و هوایی بوده است، افزود: سال گذشته دمای آب در این زمان از سال حدود 12 درجه بوده ولی امسال حدود 9 تا 10 درجه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا تورهای ماهیگیران از دریا جمع می شود

فردا تورهای ماهیگیران از دریا جمع می شود