مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 06:402021-04-03سياسي

اهانت همراهان جهانگیری به نمایندگان خراسان رضوی در مجلس


نماینده مردم نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی گفت: صبح امروز همراهان آقای جهانگیری به نمایندگان مردم خراسان در مجلس اهانت کردند.

- احسان ارکانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: در پی سفر آقای جهانگیری به مشهد، بنده به دعوت آقای معتمدیان استاندار خراسان رضوی به عنوان رییس مجمع نمایندگان در جلسه صبح امروز به احترام آقای استاندار و مردم استان  و این که بتوانیم از دل این جلسه مصوباتی به نفع مردم و موضوعات گفت: از ابتدای جلسه هیچ گونه وقتی برای ما گذاشته نشد، حتی صندلی مرا به یکی از معاونین آقای نوبخت دادند.

همان موقع قصد ترک جلسه را داشتم اما به اصرار آقای استاندار در جلسه ماندم و چون سخنران اول بودم صحبتهایی در حمایت از مردم استان، نگاه جدی به پیشرفت و توسعه استان و حتی لزوم توجه به آلوکاران شهرستان زبرخان را مطرح کردم و در ادامه ضمن انتقاد نسبت به برخورد سخیف با نمایندگان مردم جلسه را ترک کردم.

وی ادامه داد: در بیرون جلسه متوجه شدم که موضوع بی احترامی به همین جا منتهی نشد و در راستای توهین و اهانت، الفاظ ناپسند نسبت به نمایندگان مجلس توسط همراهان آقای جهانگیری استفاده شده که از بیان آنها معذورم و به همین دلیل از محل خارج شدم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهانت همراهان جهانگیری به نمایندگان خراسان رضوی در مجلس

اهانت همراهان جهانگیری به نمایندگان خراسان رضوی در مجلس