مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 06:452021-04-03اقتصادي

برخورد مقطعی با کارتن به دست ها درمانگر قطعی نیست


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: متأسفانه برخورد مقطعی با کارتن به دست ها درمانگر قطعی فعالیت آنها در سطح شهر همدان نیست.

- ایسنا/همدان معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان گفت: متأسفانه برخورد مقطعی با کارتن به دست ها درمانگر قطعی فعالیت آنها در سطح شهر همدان نیست.

علی خاکسار در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه کارتن به دست ها متولی مشخصی ندارند، افزود: متولی خانه مسافرهای مجاز اداره کل میراث فرهنگی استان است و این مجموعه به عنوان متولی گردشگری با خانه مسافرهای غیرمجاز نیز برخورد می کند که این امر با همکاری چند اداره به صورت مقطعی انجام می شود اما درمانگر قطعی نیست.

وی با اشاره به اینکه خانه مسافرهای غیرمجاز اجازه فعالیت ندارند، اظهار کرد: از آنجا که کارتن به دست ها مکان ثابت و ساعت مشخص برای فعالیت ندارند، در طول شبانه روز در سطح شهر دیده می شوند.

خاکسار اضافه کرد: گشت های مشترک اداره کل میراث فرهنگی با همکاری نیروی انتظامی و شهرداری دو نوبت در روز در ساعات متغیر انجام می شود و در صورت بازدید با آنها برخورد می شود اما این افراد با دیدن مأموران متواری شده و مجدداً به فعالیت خود ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد مقطعی با کارتن به دست ها درمانگر قطعی نیست

برخورد مقطعی با کارتن به دست ها درمانگر قطعی نیست