مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 07:052021-04-03سياسي

جهانگیری: افتخار نیست ملت در صف مرغ باشند


گشایش های اقتصادی را در پیش داریم چرا که دیپلماسی قوی داریم و دنیا می داند که با ملتی شریف رو به رو است؛ افتخار نیست در دوره مدیریت ما ملت در صف مرغ ایستادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم از مشهدمقدس، اسحاق جهانگیری صبح امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی اظهار داشت: در آغاز سال 1400 توفیق نصیب ما شد که به خراسان رضوی سفر کنیم که آرزوی هر ایرانی زیارت امام رضا علیه السلام است و خوشحالم که در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان در ابتدای سال جدید شرکت کردیم.

معاون اول رییس جمهور بیان کرد: امیدواریم سال جدید که سال پایان قرن گذشته هجری شمسی است، سالی برای گشایش های زیاد در ابعاد مختلف زندگی فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی مردم باشیم.

جهانگیری ادامه داد: آرزومندیم بخش زیادی از مشکلات و گرفتاری های موجود در زندگی ملت ایران کم شود.

وی با اشاره به اینکه 12 فروردین روزی بود که ملت ایران رأیی تاریخی در راستای تحقق استقلال و آزادی خودش داد که جمهوری اسلامی به طور قانونی با رای مردم تثبت شد اظهار داشت: این رفراندوم با تدبیر و اعتماد کامل امام خمینی (ره) به مردم با گذشت 50 روز از انقلاب شکوهمند اسلامی صورت گرفت و امیدواریم شعار های امام راحل را بتوانیم محقق کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: افتخار نیست ملت در صف مرغ باشند

جهانگیری: افتخار نیست ملت در صف مرغ باشند