مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-03سياسي

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب با اعضای جبهه عمل اسلامی لبنان دیدار کرد


حجت الاسلام دکتر حمید شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اعضای جبهه عمل اسلامی لبنان در مقر این حزب در بیروت دیدار و گفتگو کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حمید شهریاری و عباس خامه یار، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، در مقر جبهه عمل اسلامی لبنان در بیروت حضور یافتند و مورد استقبال شیخ زهیر الجعید، هماهنگ کننده جبهه عمل اسلامی و اعضای این جبهه و همچنین شیخ بلال سعید شعبان، دبیرکل جنبش توحید اسلامی لبنان و شیخ غازی حنینه، رییس هیأت امنای تجمع علمای مسلمان لبنان قرار گرفتند.

در این دیدار بر اهمیت همکاری مشترک میان جبهه عمل اسلامی لبنان و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و توسعه همکاری ها در جهت خدمت به وحدت امت اسلامی و مقابله با اندیشه تکفیری مخالف با دین مبین اسلام و همچنین بر ضرورت حمایت از ملت مظلوم فلسطین برای ستاندن حقوق خود و آزادسازی کامل سرزمین فلسطین تأکید شد.

شیخ زهیر الجعید در این دیدار ضمن خوشامدگویی به دکتر شهریاری و رایزن فرهنگی ایران و هیئت همراه، گفت: جبهه عمل اسلامی که به دست مبلغ بزرگ لبنانی، فتحی یکن تأسیس شده است، بر وحدت حقیقی و صادقانه تأکید و ایمان دارد که هیچ تفاوتی میان مسلمانان وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب با اعضای جبهه عمل اسلامی لبنان دیدار کرد

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب با اعضای جبهه عمل اسلامی لبنان دیدار کرد