مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 07:452021-04-03سياسي

موافقت دکتر روحانی با بررسی پروژه های آبی پیشنهادی استاندار سمنان


رییس جمهور کشورمان به دنبال درخواست علیرضا آشناگر، استاندار سمنان، با بررسی و اجرای چندین پروژه پیشنهادی و از جمله پروژه های احداث تصفیه خانه تکمیلی ایستگاه پمپاژ و خط انتقال پساب شهر سمنان موافقت کرد.

- ایسنا/سمنان رییس جمهور کشورمان به دنبال درخواست علیرضا آشناگر، استاندار سمنان، با بررسی و اجرای چندین پروژه پیشنهادی و از جمله پروژه های احداث تصفیه خانه تکمیلی ایستگاه پمپاژ و خط انتقال پساب شهر سمنان موافقت کرد.

محمود واعظی،رییس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری طی مکاتبه ای با دکتر نوبخت ؛ معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از موافقت رییس جمهور با بررسی و اقدام درخواست استاندار سمنان جهت تامین اعتبار به منظور اجرای پروژه های شهرک صنعتی سمنان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان محمود واعظی، رییس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در مکاتبه با دکتر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور که رونوشت این نامه به استانداری سمنان نیز ارسال شده است عنوان کرد: نامه شماره 50/1/54593 مورخه 20/12/99 استاندار سمنان با موضوع درخواست تامین اعتبار و تخصیص به منظور اجرای پروژه های احداث تصفیه خانه تکمیلی ایستگاه پمپاژ و خط انتقال پساب شهر سمنان به محل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت دکتر روحانی با بررسی پروژه های آبی پیشنهادی استاندار سمنان

موافقت دکتر روحانی با بررسی پروژه های آبی پیشنهادی استاندار سمنان