مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 07:502021-04-03سياسي

گزارش بررسی وضعیت استخراج رمز ارزها در دستورکار پارلمان


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته جاری بررسی وضعیت صنعت استخراج رمز ارزها و استنکاف رییس جمهور از ابلاغ قوانین مصوب مجلس را در دستور کار دارند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات هفته جاری بررسی وضعیت صنعت استخراج رمز ارزها و استنکاف رییس جمهور از ابلاغ قوانین مصوب مجلس را در دستور کار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسات یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری طرح جهش تولید و تامین مسکن، طرح برخی احکام مربوط به اصلاح ساختار بودجه و لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده 14 قانون صدور چک را در دستور کار دارند.

لایحه نحوه کمک های اشخاص حقیقی و حقوقی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین ایران و برزیل و لایحه معاهده استرداد مجرمین بین ایران و برزیل از دیگر دستور کارهای مجلس در جلسات علنی هفته جاری خواهد بود.

نمایندگان مجلس همچنین لایحه نحوه واگذاری اموال، تاسیسات، ماشین آلات و هرگونه مالکیت مربوط به تاسیسات آب و فاضلاب، طرح جهش تولید دانش بنیان و لایحه پروتکل همکاری در زمینه مبارزه با جرایم سازمان یافته در دریای خزر را در دستور کار دارند.

لایحه تصویب اصلاحات کمیسیون بین المللی استانداردهای آموزش صدور گواهینامه و نگهبانی برای دریانوردان، طرح الحاق ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش بررسی وضعیت استخراج رمز ارزها در دستورکار پارلمان

گزارش بررسی وضعیت استخراج رمز ارزها در دستورکار پارلمان