مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 08:002021-04-03ورزشي

صالحی امیری: دوومیدانی در مسیر جهش قرار گرفته است


مراسم رونمایی از لوگو و مدال های مسابقات بین المللی دوومیدانی جام امام رضا علیه السلام با حضور رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد.

- جی پلاس، در این مراسم رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته، نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک، عبدی افتخاری عضو هیأت اجرایی، پیمان فخری، هاشم صیامی رییس فدراسیون دوومیدانی و دیگر مسئولان این فدراسیون حضور داشتند.

صیامی، رییس فدراسیون دوومیدانی در این مراسم گفت: از 30 کشوری که دعوت کردیم، 15 کشور اعلام آمادگی کردند که تاکنون 10 کشور لیست خود را نیز ارسال کرده اند.

همه کسانی که در این مسابقات شرکت می کنند، هدفشان کسب ورودی المپیک است و به همین دلیل، رقابت های جام امام رضا در سطح بالایی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این نخستین مسابقه بین المللی در ایران است که در فضای باز برگزار می شود.

در ابتدا دهلان الحمد رییس کنفدراسیون دوومیدانی آسیا مخالف بود، اما در نهایت موافقت شد و این رقابت ها در تقویم فدراسیون جهانی هم به ثبت رسیده است.

*صالحی امیری: باور دارم دوومیدانی در مسیر جهش قرار گرفته است همچنین صالحی امیری اظهار داشت: اینکه اولین جلسه رسمی سال جدید با دوومیدانی آغاز می شود، این پیام را دارد که وزارت ورزش و کمیته المپیک حمایت همه جانبه از این رشته دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صالحی امیری: دوومیدانی در مسیر جهش قرار گرفته است

صالحی امیری: دوومیدانی در مسیر جهش قرار گرفته است