مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 08:402021-04-03پزشكي

نارنجی شدن پنج شهرستان گیلان زیر سایه سیزده به در


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، علیرغم هشداری های بهداشتی، مراودات اجتماعی مردم همچنان در بالاترین سطح خود قرار دارد و بسیاری از مردم تذکرات مسئولان بهداشت را در خصوص وضعیت کرونا ، جدی نمی گیرد.

 عدم استفاده از ماسک، تشکیل دورهمی و حضور در تجمعات و از همه مهم تر،ترددهای غیرضروری در ایام نوروز یکی از پر چالش ترین دغدغه های گیلانیان بود که بسیاری از هنجارشکنان برای تحقق آن ها سنگ تمام گذاشتند.

  ماسک، نرم افزاری که این روزها بیشتر موردتوجه فعالان اجتماعی و مردم قرارگرفته یا اغلب شهرهای استان را زرد نشان می دهد و یا نارنجی.

طبق آخرین رنگ بندی ها از وضعیت شهر های استان گیلان به لحاظ شیوع ویروس کرونا، شهرستان های فومن در وضعیت نارنجی و مابقی شهرها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

  دیروز، سیزده به در که بسیاری از مردم پروتکل های بهداشتی را رعایت و سعی کردند در خانه بمانند، بسیاری دیگر دل به طبیعت و تفرجگاه ها ها و گردشگاه ها زدند و یادشان رفت که کرونایی وجود دارد و جان باختگانی در دیار و شهرشان براثر همین ویروس چموش از دنیا رفته اند.

سیزده به در ، در استان گیلان بنا بر اعلام ستاد کرونا استان در دو شهر رودسر و لنگرود به سبب نارنجی بودن این شهرها قرار بود برگزار نشود و ممنوعیت تردد به تفرجگاه ها در این شهرها اعمال شود و تا حدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نارنجی شدن پنج شهرستان گیلان زیر سایه سیزده به در

نارنجی شدن پنج شهرستان گیلان زیر سایه سیزده به در