مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-03اقتصادي

اعلام تخلف برای عدم برگشت جاماندگان از یارانه


سال ها از درخواست جاماندگان از دریافت یارانه نقدی برای دریافت آن گذشته و آنقدر تکلیف قانون برای غربالگری یارانه بگیران و ثبت نام مجدد از متقاضیان نیازمند اجرایی نشد که در قانون بودجه امسال عدم اقدام در این رابطه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، طی سال های اخیر بارها بحث ثبت نام از جاماندگان یارانه نقدی مطرح بوده اما هیچ گاه در این رابطه اقدام موثری انجام نشده است.

در سال 1393 و زمانی که دولت تصمیم به طرح ثبت نام مجدد از متقاضیان گرفت، فرصتی بین 20 تا 31 فروردین آن سال تعیین کرد تا متقاضیان دریافت یارانه نقدی بر اساس رقم اول شماره ملی سرپرستان خانوار در یک روز ثبت نام کنند ولی به هر صورت با توجه به شرایط ثبت نام و فرصت زمانی تعیین شده برخی از خانوارها نتوانستند نام خود را در لیست متقاضیان انجام دهند.

از آن زمان به بعد در کنار جا ماندگان از دریافت یارانه نقدی بودند افراد جدید و یا خانوارهایی که نیازمند دریافت این یارانه بودند نیز امکان ثبت نام و ورود به لیست نداشتند.

از سال 1394 تاکنون بارها در قوانین بودجه دولت مکلف به ثبت نام از جاماندگان از یارانه نقدی شده ولی به نتیجه نرسیده است، در تبصره 14 قانون بودجه 1400 و در بند ب آن بار دیگر تکلیف ثبت نام جا ماندگان مطرح شده است؛ به طوری که اعلام شده سازمان هدفمندی یارانه ها و وزارت تعاو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام تخلف برای عدم برگشت جاماندگان از یارانه

اعلام تخلف برای عدم برگشت جاماندگان از یارانه