مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-03ورزشي

ادامه تغییرات در کادر فنی و مدیریت ماشین سازی


به نظر می رسد باز هم تغییرات در روی نیمکت ماشین سازان ادامه پیدا کرده است و محمدسعید اخباری از جمع سبزپوشان تبریزی جدا شده است.

- به نظر می رسد باز هم تغییرات در روی نیمکت ماشین سازان ادامه پیدا کرده است و محمدسعید اخباری از جمع سبزپوشان تبریزی جدا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با نزدیک شدن به پایان لیگ بیستم، وضعیت ماشین سازی بدتر می شود و علامت سوال های مقابل نام این تیم بیش تر می شود.

در حالی که هنوز تکلیف مدیریت تیم مشخص نشده و محمدرضا زنوزی، هیات فوتبال آذربایجان شرقی و استانداری در کشمکش قبول هزینه های این تیم هستند، نیمکت این تیم هر روز شاهد تغییرات فراوان است و هر روز نام یک مربی به عنوان سرمربی جدید باشگاه روی خروجی سایت باشگاه ماشین سازی عنوان می شود.

حالا باز هم خبر از تغییر سرمربی روی نیمکت این تیم شنیده می شود و محمدسعید اخباری باز هم با سبزپوشان تبریزی قطع همکاری کرد و حالا شنیده می شود مجتبی خورشیدی به عنوان سکان دار اصلی این تیم برابر گل گهر سیرجان روی نیمکت ماشین سازان قرار خواهد گرفت.

این پنجمین تغییر نیمکت ماشین سازی در لیگ بیستم خواهد بود و با توجه به مشخص نبودن وضع مدیریتی باشگاه، معلوم نیست چه کسی تصمیم به این تغییرات عجیب و غریب در کادر فنی ماشین سازی می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه تغییرات در کادر فنی و مدیریت ماشین سازی

ادامه تغییرات در کادر فنی و مدیریت ماشین سازی