مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-03اقتصادي

وجود بیش از 10 هزار میلیارد تومان پروژه «جهش تولید» در همدان


استاندار همدان با بیان اینکه بیش از10 هزار میلیارد تومان پروژه جهش تولید در استان همدان وجود داشت، گفت: بیش از 8000 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در راستای جهش تولید در استان همدان صورت گرفته است.

- وجود بیش از 10 هزار میلیارد تومان پروژه جهش تولید در همدان ایسنا/همدان استاندار همدان با بیان اینکه بیش از10 هزار میلیارد تومان پروژه جهش تولید در استان همدان وجود داشت، گفت: بیش از 8000 میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در راستای جهش تولید در استان همدان صورت گرفته است.

سیدسعید شاهرخی شنبه 14 فروردین ماه در شورای اداری استان همدان، با تأکید بر اینکه اداره امور استان بر مبنای برنامه محوری و چارچوب های کارشناسی بوده و است، اظهار کرد: در سال 1400 توجه ما به معقوله تولید است به طوریکه برنامه سند راهبردی را به جد پیگیری خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در حوزه مقابله با کرونا براساس آمار از استان های موفق کشور بوده ایم، تصریح کرد: این موفقیت را مدیون برنامه ریزی جدی ستاد کرونا و همراهی خوب مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم.

شاهرخی با تأکید بر اینکه همچنان خطر ویروس کرونا به قدرت خود باقی است، افزود: ویروس کرونا نه تنها از بین نرفته است بلکه جهش پیدا کرده و شاهد گسترش ویروس انگلیسی در کشور هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 10 هزار میلیارد تومان پروژه «جهش تولید» در همدان

وجود بیش از 10 هزار میلیارد تومان پروژه «جهش تولید» در همدان