مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 09:052021-04-03پزشكي

کاهش شدید رعایت پروتکل های بهداشتی در یزد/بستری 225 بیمار کرونای در استان


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به افزایش قابل توجه آمارهای مربوط به موارد ابتلاء و بستری بیماران کووید 19 در استان گفت: شرایط استان در این خصوص وخیم¬تر شده و کرونا برای ورود به موج چهارم خیز برداشته است.

- دکتر سیدمحمدرضا میرجلیلی در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، وضعیت کنونی کرونا در استان را نگران کننده خواند و اظهار کرد: در حال حاضر 225 نفر در تخت های بیمارستانی استان ناشی از ابتلای به کرونا بستری هستند.

وی با بیان این که امروز نیز 16 بیمار جدید به دلیل ابتلا به این ویروس خطرناک بستری شدند ادامه داد: از مجموع بستری های کرونایی استان، 45 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به این که بستری های مشکوک به کرونا و شناسایی مبتلایان روزانه در استان در روزهای اخیر صعودی است افزود: این موارد نشان دهنده این است که یزد در آستانه ورود به پیک چهارم کرونا قرار دارد و باید هرچه سریعتر اقداماتی در این زمینه انجام شود.

میرجلیلی با بیان این که عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان باعث حرکت آرام به سمت موج چهارم شیوع ویروس کرونا در استان شده است عنوان کرد: در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی از سوی مردم، به زودی با مشکلات جدی مواجه می شویم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش شدید رعایت پروتکل های بهداشتی در یزد/بستری 225 بیمار کرونای در استان

کاهش شدید رعایت پروتکل های بهداشتی در یزد/بستری 225 بیمار کرونای در استان