مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 09:302021-04-03سياسي

پیش مناظره های انتخاباتی در شبکه های اجتماعی آغاز شده است


مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان - ایسنا/کرمان یادداشت از: عباس تقی زاده - مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان حضور مردم در عرصه های تصمیم گیری مانند انتخابات، نشانه مقبولیت و مشروعیت نظام های سیاسی است.

مناظره های رقبای انتخاباتی که در کشور ما به صورت تلویزیونی برای انتخابات ریاست جمهوری از سال 88 برگزار می شود در ایجاد و تقویت جو انتخاباتی بسیار موثر است.

مناظره ها به دلیل ماهیت گفتمانی و گفتگو محور بودن و در عین حال نشانه های پیدا و پنهان زبانی، گاهی کنار زدن پرده ها و آشکارسازی هایی که با شدت یافتن رقابتها رخ می دهد از جذابیت بالایی برخوردار هستند.

از برخی الفاظ و ادعاها در مناظره ها که موجب رنجش افکار عمومی می شود نباید غافل بود که هم تعجب برانگیز است و هم چهره تازه تری از برخی داوطلبان به نمایش می گذارد که با کلیشه ها و تصویر ذهنی ساخته شده از این افراد در تضاد است و می تواند باعث ناهماهنگی شناختی نیز بشود.

در مناظره ها شاهدیم کسانیکه همواره در رویدادها و موقعیت های رسمی؛ رسمی صحبت می کردند از ادبیاتی استفاده می کنند که وجه دیگری از شخصیت آنها را نشان می دهد.

چه می شود کرد مناظره است آنهم انتخاباتی که طرف، تعارفات را کنار می گذارد و می خواهد قدرت خود را تقویت و بازتولید کند و طرح و نقشه رقیب را خنثی سازد که برنده من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش مناظره های انتخاباتی در شبکه های اجتماعی آغاز شده است

پیش مناظره های انتخاباتی در شبکه های اجتماعی آغاز شده است