مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-03سياسي

ترسیم جهت گیری کلی کشـور با اعـلام شـعار سـال


نامگذاری سال ها که در ابتدای هرسال توسط رهبر انقلاب صورت می گیرد، عملی نمادین برای تمرکز نیروهای حاکمیتی و مردمی است تا حرکت عمومی کشور در سال بر یک مدار واحد قرار بگیرد.

- البته ایده نامگذاری سال ها توسط امام خامنه ای که چند دهه در حال انجام است، صرفاً یک امر شعاری و مربوط به همان چند روز ابتدایی هرسال نیست.

آقای نوید رضا عرفانیان، فعال فرهنگی، اجتماعی در گفت وگو با گزارشگر روزنامه کیهان در این باره می گوید: نامگذاری سال ها یک نقشه راه چندساله است که در دل خود، ایدئولوژی و اهدافِ نه کوتاه مدت که میان مدت و بلندمدت را داراست و پیوستگیِ مفهوم و محتوای سال های متوالی، به خوبی بیانگر این مسئله است.

او می افزاید: دوست و دشمن آنچه را که باید، از این نامگذاری های سالانه دریافت و برداشت می کنند که برای نظام جمهوری اسلامی، هر دو برداشت، دارای منفعت و سود است.

حداقل بهره برداشت های عموم امت واحده این است که می تواند به یکپارچگی جامعه اسلامی و تلاش جهت نیل به مدینه فاضله و آرمان شهر مهدوی کمک های شایانی نماید.

عرفانیان تصریح می کند: بهره فهم دشمنِ دون نیز از این مسئله، همین است که می فهمد جبهه حق، دارای نقشه راه و برنامه و مطالعات راهبردی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترسیم جهت گیری کلی کشـور با اعـلام شـعار سـال

ترسیم جهت گیری کلی کشـور با اعـلام شـعار سـال