مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 09:452021-04-03سياسي

مردم باید سطح کارآمدی دولت آینده را احساس کنند


امام جمعه کاشان با اشاره به اینکع مهمترین ملاک ها برای انتخاب اصلح باید فسادستیزی، کارآمدی و انقلابی بودن باشد، گفت: مردم باید سطح کارآمدی دولت آینده را احساس کنند.

- آیت الله عباسعلی سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار داشت: مهمترین هدف و آرمان مسئولان و مدیران باید حضور حداکثری مردم در انتخابات و برگزاری سالم و پرشکوه این رخداد بزرگ سیاسی اجتماعی کشور باشد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با اشاره به اینکه مهمترین ملاک ها برای انتخاب اصلح باید فسادستیزی کارآمدی و انقلابی بودن باشد، تصریح کرد: سطح کارآمدی دولت آینده باید برای مردم احساس شود.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باید در اولویت برنامه های رییس جمهور آینده باشد، خاطرنشان کرد: برخی از نامزدها متأسفانه فقط شعار می دهند و بعد از انتخاب به هیچکدام از وعده های خود عمل نمی کنند از این جهت باید برای مردم روشنگری شود.

عملکرد مثبت دولت آینده می تواند مردم را نسبت به آینده امیدوار کند آیت الله سلیمانی با اشاره به اینکه عملکرد مثبت دولت آینده می تواند مردم را نسبت به آینده امیدوار کند، بیان داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب دولت آینده لازم است جوان و انقلابی باشد تا برای رفع مشکلات مردم بتواند تلاش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید سطح کارآمدی دولت آینده را احساس کنند

مردم باید سطح کارآمدی دولت آینده را احساس کنند