مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 10:352021-04-03اقتصادي

مَسکنی برای متمولان/پیش بینی گرانی های بی ضابطه مسکن ملی در قم


افزایش هزینه ها موجب شده خبرهایی از افزایش هزینه های مسکن ملی در قم به گوش برسد و با توجه به شرایط درآمدی دهک های پایین جامعه این پروژه دیگر در حد درآمد این قشر جامعه نیست.

- خبرگزاری فارس – محمدرضا آقاباقری: اولین کاری که هر یک از مردم ما از دولت های نهم و دهم به یاد می آورند ساخت مسکن ارزان قیمت برای محرومین جامعه است که با وجود کم و کاستی ها، بخش زیادی از مشکلات اقشار آسیب پذیر و نیازمند جامعه را حل کرد و به گونه ای جلوی رشد بی رویه قیمت مسکن و تبدیل آن به کالایی گران قیمت را گرفت.

هرچند این پروژه عظیم ملی که تا به حال نزدیک به 5 میلیون واحد از آن تحویل مردم شده درگیر حواشی زیادی شد و از مسیر اصلی خارج و بعضا با آسیب هایی همراه بود اما می توان مهم ترین نکته و آخوندی وزیر وقت راه و شهرسازی با این پروژه تا پایان سال 96 تنها حدود 800 هزار واحد تکمیل شد و آخوندی بارها اعلام کرد که افتخارش این است که حتی یک واحد مسکن مهر را نیز افتتاح نکرده است.

البته برخی این آمار را خلاف واقع دانسته و آمار مسکن مهر را کمتر از دو میلیون واحد می دانند.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان قم سهم این استان در ساخت مسکن مهر 43 هزار و 504 واحد مسکونی بوده که از این تعداد 43 هزار و 306 واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مَسکنی برای متمولان/پیش بینی گرانی های بی ضابطه مسکن ملی در قم

مَسکنی برای متمولان/پیش بینی گرانی های بی ضابطه مسکن ملی در قم