مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-03پزشكي

153 مبتلا به کرونا در بخش های ویژه فارس/موج چهارم کرونا در استان


معاون بهداشت علوم پزشکی شیراز گفت: هم اینک یک هزار و 38 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی بستری هستند و 153 نفر به دلیل وخامت شرایط جسمی در «آی سی یو» و تحت مراقبت قرار دارند.

- شیراز - معاون بهداشت علوم پزشکی شیراز گفت: هم اینک یک هزار و 38 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی بستری هستند و 153 نفر به دلیل وخامت شرایط جسمی در آی سی یو و تحت مراقبت قرار دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل از، گفت: از ابتدای این طرح تاکنون قریب به 68 هزار تست سریع از افراد مشکوک و دارای علامت گرفته و منجر به شناسایی 6 هزار و 875 بیمار مثبت قطعی شده است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تعداد کل بیماران مثبت قطعی شناسایی شده در استان فارس از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، 197 هزار و 963 نفر بوده است، گفت: هم اینک یک هزار و 38 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی ویژه این بیماری، بستری هستند و متأسفانه 153 نفر به دلیل وخامت شرایط جسمی در ICU و تحت مراقبت های ویژه هستند.

همتی با بیان اینکه طی 24 ساعت گذشته 9 بیمار مبتلا به کرونا، جان خود را از دست داده اند، گفت: با مرگ این افراد تعداد کل قربانیان کووید -19 در استان فارس به رقم 3 هزار و 409 نفر رسیده است.

موج چهارم کرونا تا 2 ماه آینده ادامه دارد وی با بیان اینکه موج چهارم همه گیری کرونا از ابتدای سال جدید آغاز شده و دامنه آن تا دو ماه آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

153 مبتلا به کرونا در بخش های ویژه فارس/موج چهارم کرونا در استان

153 مبتلا به کرونا در بخش های ویژه فارس/موج چهارم کرونا در استان