مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-03پزشكي

چگونه رویکردهای نوآورانه جامعه را توانمند می کند؟


توجه به سیاست های علمی و فناورانه، یکی از رویکردهای کشورهای خواهان توسعه و پیشرفت است تا با استفاده از آن مسیر آینده خود را روشن کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از  ایجاد شد، کشورها را بر آن داشت تا با عزمی جدی ضمن حل و رفع موانع موجود، زمینه سازی لازم را برای پیشگیری از غافلگیری های احتمالی صورت دهند.

توسعه در نوآوری های پزشکی کشورهایی که برای حوزه سلامت و درمان و توسعه این حوزه، برنامه های سیاستی و آینده نگاری مناسبی را تدارک دیده بودند و در مسیر تامین نیازهای فناورانه از تجهیزات پزشکی تا اقلام ضد عفونی با چالش های کمتری مواجه شدند چراکه زیرساخت های دانشی و فناورانه مناسب برای رفع نیازها را تدارک دیده بودند.

توانمندی ایران در عرصه تامین تجهیزات فناورانه تولید ماسک های تنفسی، تجهیزات پیشرفته بیمارستانی و اقلام ضد عفونی در زمانی که علاوه بر محدودیت های ناشی از شیوع ویروس، کم تر کشوری حاضر به عرضه تجهیزات بود و ایران از عارضه دیگری تحت عنوان تحریم رنج می برد، نشان داد وجود برنامه ها و سیاست های راهبردی مبنی بر خوداتکایی و توانمندی فناورانه تا چه اندازه می تواند در موقعیت های حساس و کلیدی، راه گشا باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه رویکردهای نوآورانه جامعه را توانمند می کند؟

چگونه رویکردهای نوآورانه جامعه را توانمند می کند؟