مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 10:452021-04-03اقتصادي

اجرای 1200 میلیارد تومان پروژه برق در همدان/ پتروشیمی نهاوند در حال نهایی شدن است


استاندار همدان با بیان اینکه شهرک های صنعتی در اقصی نقاط استان ایجاد شده که برای تامین آب از وزارت نیرو و تصفیه فاضلاب استفاده کردیم گفت: برای تامین برق یک هزار و 200 میلیارد تومان پروژه در حال اجرا داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سید سعید شاهرخی ظهر امروز در شورای اداری استان همدان، ضمن قدردانی از تلاش مسوولان استان طی سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته دو موضوع مهم را دنبال کردیم یکی حمایت از تولید و می پردازند گفت: در سالی که به نام جهش تولید نامگذاری شد ما در استان بیش از 10 هزار میلیارد تومان پروژه داشتیم که 8 هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی انجام شد.

استاندار همدان با بیان اینکه قدردان زحمات مسوولان نسبت به روند کار به ویژه در بخش خصوصی هستیم و این ادامه خواهد یافت افزود: در حوزه پیشگیری و مقابله کرونا بر اساس آمار و شاخص های که هفتگی اعلام می شود از استان های موفق کشور بودیم و این حاکی از برنامه ریزی خوب ستاد مقابله با کرونا و همراهی و فرهنگ بالای مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نیروهای نظامی در اجرای طرح ها بیش از 200 روز در آماده باش کامل بود که قابل تقدیر است گفت: در راس همه تلاش های قدردان زحمات کادر درمان و دانشگاه علوم پزشکی هستیم که فداکارانه و ایثارگرانه در راستای کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 1200 میلیارد تومان پروژه برق در همدان/ پتروشیمی نهاوند در حال نهایی شدن است

اجرای 1200 میلیارد تومان پروژه برق در همدان/ پتروشیمی نهاوند در حال نهایی شدن است