مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 10:502021-04-03فرهنگي

برگزاری جشنواره شیرینی، کیک و دسرهای خانگی شمال غرب کشور در تبریز


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره شیرینی، کیک و دسرهای خانگی شمال غرب کشور در تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری جشنواره شیرینی، کیک و دسرهای خانگی شمال غرب کشور در تبریز خبر داد.

علیرضا بایرام زاده ضمن اعلام این خبر، گفت: جشنواره شیرینی، کیک و دسرهای خانگی در سطح شمال غرب کشور توسط یک شرکت خصوصی با همکاری ادارات کل میراث فرهنگی، فنی و حرفه ای، هم چنین اتحادیه قنادان استان در هتل پارس ائل گلی تبریز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: جشنواره شیرینی، کیک و دسرهای خانگی با شعار و هدف سلامت، اشتغال زایی و پیشرفت طی روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه 1400 برگزار خواهد شد که علاقه مندان می توانند برای شرکت در این جشنواره ثبت نام کنند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، وی از حضور هنرمندان استان های اردبیل، زنجان و آذربایجان شرقی در این جشنواره خبر داد و گفت: این جشنواره در سه گروه کیک ها، شیرینی های مدرن و تزیین کیک و دسرهای جدید برگزار می شود و بازدید از سالن های نمایشگاهی این جشنواره برای عموم مردم آزاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره شیرینی، کیک و دسرهای خانگی شمال غرب کشور در تبریز

برگزاری جشنواره شیرینی، کیک و دسرهای خانگی شمال غرب کشور در تبریز