مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 11:002021-04-03سياسي

حرکت یک طرفه وزارت علوم/ الحاق دانشگاه صنعتی بیرجند پا برجاست


علی رغم مخالف های مقامات استانی از جمله نماینده ولی فقیه و استاندار اما وزارت علوم یک طرفه به قضیه می نگرد و به دنبال الحاق دانشگاه صنعتی بیرجند است.

- عباسعلی رضاپور در گفت و گو با مهر با اشاره به طرح ادغام دانشگاه صنعتی بیرجند بیان کرد: کارکنان و پرسنل دانشگاه صنعتی به شدت مخالف این طرح بوده و اعتراض کرده اند.

وی با بیان اینکه وزارت علوم به قول خود پیرامون مسکوت ماندن طرح عمل نکرده است، گفت: در 26 اسفند ماه سال 99 جلسه ای با بانی این طرح برگزار شد و قول دادند که تا بررسی های بیشتر مسکوت بماند.

معاون دانشگاه صنعتی بیرجند ادامه داد: روز بعد از جلسه مصادف با 27 اسفند ماه سال گذشته، نامه ای رسید که کد رشته های دانشگاه صنعتی حذف و توسط دانشگاه مادر تعیین ظرفیت شود.

رضا پور بیان کرد: علی رغم مخالف های مقامات استانی اعم از استاندار، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و نمایندگان مجلس، وزارت علوم یک طرفه به قضیه می نگرد و بدون کارشناسی به دنبال اجرای طرح است.

وی با اشاره به پیگیری های انجام شده پیرامون لغو الحاقیه اظهار کرد: 9 اسفند ماه سال گذشته نامه ای مبنی بر الحاق دانشگاه صنعتی با دانشگاه بیرجند رسید که با اعتراض کارکنان و پرسنل، مقرر شد مسکوت بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت یک طرفه وزارت علوم/ الحاق دانشگاه صنعتی بیرجند پا برجاست

حرکت یک طرفه وزارت علوم/ الحاق دانشگاه صنعتی بیرجند پا برجاست