مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 11:352021-04-03بين الملل

سندی با دست خط یاسر عرفات از محل دفن سربازان اسراییلی در دمشق


یک مقام اسراییلی سندی به زبان عربی رونمایی کرد که گفته می شود با دست خط یاسر عرفات است و وضعیت و مکان دفن سه سرباز اسراییلی کشته شده در نبرد سلطان یعقوب در بقاع لبنان طی جنگ با ارتش سوریه در زمان حمله نخست رژیم صهیونیستی به لبنان در سال 1982 را تشریح می کند.

- یک مقام اسراییلی سندی به زبان عربی رونمایی کرد که گفته می شود با دست خط یاسر عرفات است و وضعیت و مکان دفن سه سرباز اسراییلی کشته شده در نبرد سلطان یعقوب در بقاع لبنان طی جنگ با ارتش سوریه در زمان حمله نخست رژیم صهیونیستی به لبنان در سال 1982 را تشریح می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پایگاه واللا گزارش داد که نفتالی بنت، رییس حزب یمینا و وزیر سابق اسراییلی این سند را به دست آورده و آن را به دفتر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسراییل در ماه ژوییه گذشته انتقال داد و برای این سند ارزش و جایگاه خاصی قائل شد چراکه با دست خط یاسر عرفات، رهبر فقید تشکیلات خودگردان فلسطین است.

پایگاه واللا گزارش داد که این سند شامل نقشه کاملی از مقبره شهدای فلسطینی در اردوگاه آوارگان یرموک در مجاورت دمشق است که به دفن شهدای گروه های سازمان آزادی بخش فلسطین اختصاص دارد؛ افرادی که بعد از سال 1980 کشته شدند و همچنین مکان دفن آنها را مشخص می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سندی با دست خط یاسر عرفات از محل دفن سربازان اسراییلی در دمشق

سندی با دست خط یاسر عرفات از محل دفن سربازان اسراییلی در دمشق