مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 11:352021-04-03اقتصادي

کاهش تردد در محورها و ورودی ها و خروجی های خوزستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از کاهش 9 درصدی تردد در محورهای خوزستان در روز 13 فروردین ماه نسبت به روزهای پایانی اسفندماه سال گذشته خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از کاهش 9 درصدی تردد در محورهای خوزستان در روز 13 فروردین ماه نسبت به روزهای پایانی اسفندماه سال گذشته خبر داد.

غلامعباس بهرامی نیا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از اول تا 13 فروردین ماه، تردد بیش از 6 میلیون خودرو در محورهای استان خوزستان ثبت شده است که این میزان، در مقایسه با 13 روز پایانی اسفندماه 99، کاهش 9 درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: در خروجی وسایل نقلیه از استان خوزستان نیز در بازه زمانی اول تا 13 فروردین ماه، 174 هزار و 748 تردد ثبت شده است که در مقایسه با 13 روز پایانی اسفندماه سال گذشته، 12 درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان با بیان اینکه ورود وسایل نقلیه در تعطیلات نوروز امسال در مقایسه با 13 روز پایانی اسفند سال گذشته، 6 درصد کاهش داشته است، گفت: از ابتدای امسال تا 13 فروردین ماه، 165 هزار و 146 وسیله نقلیه وارد استان خوزستان شده است.

بهرامی نیا افزود: بیشترین ترددهای نوروز امسال در سه راهی آغاجاری - بهبهان، رفت و برگشت محور ماهشهر به بندر امام خمینی(ره) و محور ملاثانی به اهواز به ثبت رسیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تردد در محورها و ورودی ها و خروجی های خوزستان

کاهش تردد در محورها و ورودی ها و خروجی های خوزستان