مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 11:502021-04-03سياسي

ایجاد مجتمع پرورش مرغ لاین کشور در همدان


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی از ایجاد مجتمع پرورش مرغ لاین کشور در همدان خبر داد و گفت: رقم بودجه پارک علم و فناوری استان هشت برابر شده که برای طرح هایی 50 هکتار زمین را توزیع کردند و 400 هکتار جدید نیز اضافه خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی بعد از ظهر امروز در شورای اداری همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری شعار سال را تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها  مطرح کردند و باید تولید پشتیبانی شود و موانع را برداریم اظهار کرد: رهبری سال گذشته را هم جهش تولید نامگذاری کردند که در این زمینه اقداماتی انجام شد اما کافی نبود و امسال باید دست به دست هم باید تولید را ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه بانک ها باید در عرصه رونق تولید ورود جدی داشته باشند و می توانند کارگاه های تولیدی را ارتقا دهند گفت:  اداره دارایی در سال 1400 رعایت پرداخت مالیات را در اصناف داشته باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودجه سال 1400 بودجه قابل قبول نیست و قابل تامل است و باید دست به دست هم دهیم تا به موفقیت برسیم گفت: هماهنگی در استان ما امروز یک انتخاب نیست و یک اضطرار است و باید با هم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مجتمع پرورش مرغ لاین کشور در همدان

ایجاد مجتمع پرورش مرغ لاین کشور در همدان