مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 12:352021-04-03بين الملل

نقش مثلث آمریکایی-اسراییلی و فرانسوی در بی ثباتی لبنان


لبنان این روزها با بحرانهای متعددی دست و پنجه نرم می کند و این کشور شرایط سختی را سپری می کند و این وضعیت سخت مردم این کشور را در تنگنا قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رای الیوم در مطلبی درباره لبنان آورده است: لبنان این روزها با بحرانهای متعددی دست و پنجه نرم می کند و این کشور شرایط سختی را سپری می کند و این وضعیت سخت مردم این کشور را در تنگنا قرار داده است اما با این حال برخی مسئولان لبنانی غیرمسئولانه عمل می کنند و به جای اینکه در راستای خروج کشور خود از بحران حرکت کنند بر بحران دامن می زنند و این کشور را به سوی جنگ داخلی سوق می دهند.

برای اینکه درگیر کلیات نشویم باید به چند تحول رخ داده اشاره کنیم؛ نخست، فایل ویدئویی منتشر شده که به شکل گسترده در شبکه های اجتماعی منعکس شد و در آن بشاره الراعی اسقف مارونی لبنانی زبان به انتقاد از حزب الله گشود.

دوم، اتهام سمیر جعجع علیه سوریه مبنی بر سرقت ثروت گازی و نفتی لبنان و درخواست وی از جامعه جهانی برای توقف آنچه تعدی سوریه به حاکمیت لبنان خواند.

رای الیوم می نویسد: ما دیدگاه مخالف با الراعی و اتهاماتی که وی علیه حزب الله زده است، داریم نه به این خاطر که بیشتر بحران های لبنان مربوط به مرحله قبل از تاسیس این حزب و به ویژه فسادی است که قبل از آن وجود داشته است بلکه به این خاطر ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مثلث آمریکایی-اسراییلی و فرانسوی در بی ثباتی لبنان

نقش مثلث آمریکایی-اسراییلی و فرانسوی در بی ثباتی لبنان