مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 12:402021-04-03سياسي

مجتمع پرورش مرغ لاین در همدان ایجاد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی بعد از ظهر امروز در شورای اداری همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری شعار سال را تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها  مطرح کردند و باید تولید پشتیبانی شود و موانع را برداریم اظهار کرد: رهبری سال گذشته را هم جهش تولید نامگذاری کردند که در این زمینه اقداماتی انجام شد اما کافی نبود و امسال باید دست به دست هم باید تولید را ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه بانک ها باید در عرصه رونق تولید ورود جدی داشته باشند و می توانند کارگاه های تولیدی را ارتقا دهند گفت:  اداره دارایی در سال 1400 رعایت پرداخت مالیات را در اصناف داشته باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودجه سال 1400 بودجه قابل قبول نیست و قابل تامل است و باید دست به دست هم دهیم تا به موفقیت برسیم گفت: هماهنگی در استان ما امروز یک انتخاب نیست و یک اضطرار است و باید با هم باشیم.

وی با بیان اینکه در کنار سختی باید اختلاف را تحمل کرد که این همان مصداق ولایی بودن است که در دعای شعبانیه ذکر شده است گفت: باید بسیار دقت کنیم و مراقب نظام باشید این کشور 42 سال با سختی و فراز و نشیب به اینجا رسیده است و کم خون هایی پای این نظام و انقلاب ریخته نشده که وظیفه ما پاسداشت آن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجتمع پرورش مرغ لاین در همدان ایجاد می شود

مجتمع پرورش مرغ لاین در همدان ایجاد می شود