مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 12:502021-04-03فرهنگي

خداحافظی عظیمی از یک انجمن سینمایی پنج ماه پس از استعفا


مهدی عظیمی میرآبادی که حدود پنج ماه قبل از مدیرعاملی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس استفاده کرده بود، به طور رسمی از سمت خود خداحافظی کرد.

- مهدی عظیمی میرآبادی که حدود پنج ماه قبل از مدیرعاملی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس استفاده کرده بود، به طور رسمی از سمت خود خداحافظی کرد.

این تهیه کننده و مدیر سینمایی در گفت وگویی با ایسنا ضمن تایید استعفای خود و با اشاره به اینکه این استعفا مربوط به الان نیست، بیان کرد: حدود پنج ماه قبل و از نیمه برگزاری جشنواره فیلم دفاع مقدس استعفای خود را اعلام کردم ولی ماندم تا جشنواره تمام شود و پس از آن هم توافق کردیم که اگر دوستان اجازه دهند بعد از تعطیلات عید دیگر کار را ادامه ندهم.

عظیمی که از مرداد سال 98 به عنوان مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع ومقدس مشغول به کار شده بود درباره دلیل استعفای خود توضیح داد: موضوع سینمای انقلاب و دفاع مقدس چند بخش دارد که مهم ترین اش رسیدگی به امور اهالی سینمای دفاع مقدس و نیروی انسانی و هنرمندان این حوزه است که نیازمند توجه و رسیدگی به مشکلاتشان هستند.

انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس نیز از ابتدای تشکیل خود این بخش را در دستور کار داشت ولی کم کم نگاهش تغییر و مسیرش به سمت تولید همانند یک کمپانی حرکت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی عظیمی از یک انجمن سینمایی پنج ماه پس از استعفا

خداحافظی عظیمی از یک انجمن سینمایی پنج ماه پس از استعفا